Friday, July 10, 2009

Lakewood, Seattle & Forks, WA *PICTURE HEAVY*

I visited my niece and her husband in WA a couple of weeks ago since it's been a while since we've seen them. Her husband's in the Air Force and stationed up there. So four of my friends, including Lorraine and I, booked our flight for the 25th of June. It was a sad day to fly since both Farrah Fawcett and MJ passed away. Unfortunately as I said in my last post, I lost all my pictures. On the bright side, our friend brought his d-slr and there were other cameras on the trip.


on the ferry from Bremerton to Seattle


I don't know. It was my first time on a boat? lol

almost there!

Seattle skyline

group shot. the person taking the pic was my niece's husband

@ Miner's Landing


@ Elliot's

LOL apparently, this was the name of the square. Get yo mind outta the guttah!

Can you spot us?

On our way to the Space Needle, there were a bunch of messages to Michael Jackson written on the pavement in different colored chalk. We wanted to write our goodbye wishes.

in the elevator up the Space Needle
After buying souvenirs, we headed to downtown Seattle where we shopped a little. I bought the head band you see me wearing in this pic. We were super tired.

The next day, we decided to just chill at the apartment and swim. Didn't really do much to be honest. After swimming, we all got ready to go clubbing. The place we went to is called Trinity. If you're ever in the Seattle area, go there! They play all types of different dance music. And I believe we were all drunk lol.

Tanned a little, but it's uneven -_-




If you're a Twilight fan, you know very well where the story takes place. I could not visit Washington and not go to Forks! We've been talking about visiting the town for so long that Lorraine, Jessa and I were so freakin pumped to leave! The girls and I drove from my niece's place around 11am and arrived at Forks around 2:30pm. The drive to Forks is very scenic and very beautiful. I was getting dizzy from all the extra oxygen because of all the trees that surrounded the highway.

On your way to Forks, you literally pass through Port Angeles. It's a cute small town. This is where Edward and Bella had their first date. We wanted to have dinner here, but reservations were booked for the night =(



What you see inside the Chamber of Commerce

Bella's truck

Forks High School


The sign at the Cullen House. It's actually a running bed & breakfast inn.

birthday cards for Edward

Look who's home!

It's the Cullens! The actors from the Hillywood Show on youtube. They were so nice and sweet. And the girls really look like Alice and Bella. Well, they all look like the characters. This honestly made our day lol.





inside Dazzled by Twilight. So many bumper stickers!


outside of the store


OMG!


heading down to First beach. OMG, it really is beautiful. Pictures don't do it justice.


We went back to Seattle to visit Pike's place and I forgot where we had dinner lol. We had to leave the next day so we had lunch at Happy Teriyaki. I really miss that place lol. I wanna go back!

waiting in line to check-in


3 comments:

fuzkittie said...

Haha wow!! Forks is full of Twilight gimmicks!! How awesome~ :]

xppinkx said...

OMGAWEDDDDDDDDDDDD


you guys went to fort Knocks!!! you twilighters you!!! lordy lord!!! they must get so many teeny bopper tourists that scream...lol!!! no doubt it beautiful and very earthy looks like you had bags of fun...it nice to see travels on blog =) and helll yeah for your cali trip girl!!! yall went to the right places...IN n OUT for lyfe!!! hahaha

xppinkx said...

hey babe!

DAMN GIRL YOU NEED TO UPDATE!!!!...i see my old mug up on here!!! i just wanted to say thank you for your support on confidence matter it means alot to me on your reach out...just remember to get each others back on the fall